Frequently asked questions

Ik werk momenteel met andere kassasoftware, is het mogelijk om mijn data automatisch in ShopPlus te importeren?

Natuurlijk kunnen we dit voor u regelen! Als u uw data kan exporteren uit uw bestaande software dan kunnen wij deze overnemen in ShopPlus. Op deze manier is continuïteit verzekerd en bent u omgeschakeld voor u er erg in hebt.

Welke informatie heeft u nodig om een gepersonaliseerde offerte uit te werken?

Het liefst plannen we hiervoor een afspraak in of hebben we u op zijn minst even aan de telefoon. Op deze manier komen we snel te weten wat voor u de beste oplossing is.

Is het mogelijk om een demo van ShopPlus te zien?

Uiteraard is dit mogelijk, hiervoor komt er graag één van onze medewerkers bij u langs.

Ik heb nog geen eigen webshop, helpt ShopPlus me bij de ontwikkeling ervan?

Onze marketing dienst helpt u hier graag mee verder. We hebben voor iedereen iets op maat, sommige klanten zoeken eerder een basis pakket en anderen zijn dan weer op zoek naar een website met complexere functies. Geen probleem voor ShopPlus, wij passen ons aan aan uw noden. Vraag vrijblijvend een afspraak met onze marketing expert en bekijk samen wat voor u interessant kan zijn.

Ik heb reeds een eigen webshop, kan deze gekoppeld worden aan ShopPlus?

Dit is iets wat we eenvoudig voor u kunnen regelen en waar u veel voordelen aan heeft. Door de koppeling van uw online activiteiten aan uw fysieke winkel kan u veel gemakkelijker uw voorraadbeheer opvolgen, heeft u een totaal beeld over uw klantenbestand, ook een centraal productenbeheer is perfect mogelijk en nog veel meer.

Kan ik ShopPlus koppelen aan mijn boekhoudpakket?

Het koppelen van uw ShopPlus kassasoftware aan uw boekhoudpakket bespaart u veel tijd en geld. ShopPlus heeft een koppeling voorzien met meer dan 20 verschillende boekhoudpakketten. De kans is dus zeer groot dat een koppeling snel gebeurd is. Informeer gerust even.

Levert ShopPlus mobiele betaaloplossingen?

Indien u reeds over betaalterminals beschikt dan kunnen wij deze uiteraard koppelen aan onze kassasoftware. Indien u nog geen samenwerking heeft met een betaalprovider dan kunnen wij dit voor u regelen. Wij werken hiervoor samen met Ingenico. Aarzel niet om te vragen naar onze interessante voorwaarden.

Kan ik snel van start gaan met ShopPlus?

Dit kan inderdaad zeer snel gebeuren. Indien u gebruik wil maken van één van onze plug & play formules dan kan dit quasi onmiddellijk. Ziet uw infrastructuur er toch iets complexer uit dan maken wij graag een afspraak om de implementatie in detail te bespreken.

Kan ik mijn verschillende winkelpunten van op afstand volgen?

U kan perfect van op afstand op eender welk ogenblik nagaan hoe het eraan toe gaat in uw winkelpunten. Met één druk op de knop krijgt  u een overzicht van de verkoopactiviteiten van die dag of van de periode die u verkiest.

Kan ik mijn artikels automatisch opladen?

U kan op een zeer eenvoudige manier artikelen importeren en exporteren via een speciaal daarvoor voorziene functie. De klant centraal plaatsen en u ontzorgen van bijkomende administratie is immers ons doel.

Kan ik via ShopPlus mijn voorraad beheren?

Een voorraad goed beheren is cruciaal om een shop te runnen. Deze functie is dan ook automatisch opgenomen in onze software.

Kan ik via ShopPlus eigen barcodes printen?

Dit vormt absoluut geen probleem, deze functie is voorzien in onze kassasoftware. We kunnen u zelfs een gepast barcode printer en labels aanleveren.

Heeft ShopPlus een systeem van klantenkaarten?

Het is inderdaad mogelijk om een functie voor het beheer van klantenkaarten te voorzien. Op deze manier kan u perfect een voordeel toekennen aan de betere klanten van uw winkel!

Voor welke sectoren is ShopPlus geschikt?

ShopPlus is geschikt voor alle sectoren met als enige uitzondering de horeca sector. Wij bieden oplossingen voor conceptstores maar evengoed voor ketens, voor de goederensector maar ook voor de dienstensector, voor fysieke verkoopkanalen maar ook voor online retailers … kortom, steeds een oplossing op maat.

In welke talen is ShopPlus beschikbaar?

Onze software is beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels. Door een eenvoudige klik op de knop kan u de taal van de software aanpassen.

Kan ik ShopPlus gebruiken met een touchscreen?

Dit vormt uiteraard geen probleem, u kan eenvoudigweg wisselen tussen een monitor met touchscreen of zonder. De ShopPlus software voorziet automatisch deze optie.

Bestaat de mogelijkheid om ook hardware via ShopPlus te bestellen?

Inderdaad, wij kunnen u ook voorzien van hardware die gerelateerd is aan een kassasysteem zoals een klantendisplay, een barcodescanner, ticketprinter, labelprinter, geldlade maar even goed de laptop, desktop, monitor en printer. Aan u de keuze.

Scroll to top